Nejlampy.cz Výmena, vrátenie a reklamácia tovaru

Výmena, vrátenie a reklamácia tovaru

V prípade, že nie ste z akéhokoľvek dôvodu s tovarom spokojní, máte možnosť ho do 14 dní od jeho doručenia vrátiť, alebo vymeniť za iný sortiment z našej ponuky.

KDE A AKO TOVAR VRÁTIŤ?

Tovar, ktorý Vám nebude vyhovovať, alebo ho chcete reklamovať, pošlite výhradne doporučene na adresu:

FROGMAN s.r.o. 4246
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

Prosíme, aby v zásielke bolo zreteľne uvedené, či tovar vraciate, meníte či reklamujete. Dopravu tovaru späť k predajcovi hradí zákazník vždy na svoje vlastné náklady.

Pozor: V adrese je nutné uviesť číslo 4246, ktoré sa nachádza za názvom spoločnosti.

PODMIENKY VÝMENY A VRÁTENIE TOVARU

  • K vrátenému tovaru je nutné pribaliť kópiu nákupného dokladu (faktúry) a riadne vyplnený príslušný formulár.
  • Tovar nesmie javiť známky opotrebenia, používania, či poškodenia.
  • Tovar musí byť starostlivo zabalený, v ideálnom prípade v krabici, v ktorej Vám bol zaslaný, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
  • Tovar zašlite doporučene. Balík "na dobierku" nebude prevzatý.

>> FORMULÁR VO FORMÁTE PDF <<

PLATBY A TERMÍNY

Obvykle do 3 pracovných dní od prevzatia a prokontrolování vráteného tovaru Vás budeme kontaktovať. Ak máte záujem o výmenu, po zaslaní tovaru si vytvorte novú objednávku. Doprava Vám nebude účtovaná. Prípadné rozdiely v cene výrobkov budú riešené doplatkom, či vrátením rozdielu na bankový účet. Ak tovar vraciate, peniaze za tovar ponížený o cenu dopravného, ktorú ste zaplatili pri dodaní tovaru, Vám zašleme na Váš bankový účet čo najskôr, maximálne do 14 dní od doručenia tovaru na naše reklamačné oddelenie. Internetový obchod Najlampy.sk je povinný vrátiť náklady na dodanie tovaru len na základe kladne rozhodnuté reklamácie.

POTREBUJETE PORADIŤ?

Ak máte akékoľvek otázky, či nejasnosti ohľadom vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať na čísle +420 775 225 635, radi Vám poradíme.